VIZIJA

Biti konkurentna međunarodna zračna luka sa cjelogodišnjim redovitim i čarter prometom. Želimo biti najsigurnija, najpouzdanija „glavna vrata“ za istarsku regiju te aktivan sudionik u stvaranju održivog razvoja i prosperiteta Istre.

MISIJA

Mi vršimo prihvat i otpremu putnika, zrakoplova, tereta i robe, u domaćem i međunarodnom zračnom prometu, pritom pružajući svoje usluge na siguran i kvalitetan način.

OPĆI I POSEBNI CILJEVI ZA SLIJEDEĆE TROGODIŠNJE RAZDOBLJE

  • Zadovoljenje prometne potražnje u civilnom zrakoplovstvu osnovnim kapacitetima prometnih sadržaja.
  • Zadovoljenje prometne potražnje u civilnom zrakoplovstvu pratećim sadržajima.
  • Zadovoljenje prostornih uvjeta za nesmetani daljnji razvoj ZL Pula.
  • Zadovoljenje sigurnosnih uvjeta za slijetanje i polijetanje zrakoplova u instrumentalnim meteorološkim uvjetima, kao i kretanje po manevarskoj površini za postojeće i nove tipove zrakoplova.
  • Zadovoljenje sigurnosnih uvjeta za kretanje i boravak zrakoplova, te njihov prihvat i otpremu na stajanci.

OSNOVNE ORGANIZACIJSKE VRIJEDNOSTI

U Zračnoj luci Pula profesionalnost nije težnja već praksa, naše poslovanje je izgrađeno na profesionalnosti i predanosti poslu, a poštenje, etika i timski rad vodit će nas do ostvarenja novih ciljeva.

OSNOVNI PRINCIPI U POGLEDU ODNOSA S TREĆIM OSOBAMA

Zračna luka Pula kao poslovni subjekt shvaća važnost dobrih odnosa sa putnicima, svojim poslovnim suradnicima, radnicima i javnošću te upravo iz tog razloga u Etičkom kodeksu navodi vrijednosti i postupke kojima bi ti odnosi bili još bolji.
U odnosu prema putnicima, poslovnim suradnicima i javnosti, Zračna luka Pula sigurnost stavlja na prvo mjesto uz istodobno pružanje visokokvalitetne usluge.
Zračna luka Pula svakog radnika smatra jednako vrijednim bez obzira na njegovo radno mjesto te jednako cijeni njegov doprinos uspješnosti organizacije.